Oväntat besök

Idag kom en kund och ville handla. Direkt när jag dök upp sa han "Hey brother!" Sen ville han ha ost. Tänk att man skulle få så chockerande fakta helt plötsligt en onsdag eftermiddag! Varför har ingen sagt att jag har en till bror? Betydligt äldre än jag också. Himla dålig stil om jag får säga det själv.

 

Sen kan man ju dyka att om man har en bror som man inte har träffat på så länge kanske man borde säga något roligare än bara "hej du jag vill ha ost."Vi kan inte ha haft en bra relation när vi var små. Engelska pratade han också. Det här blir bara konstigare och konstigare måste jag säga.

 

Nej du brorsan, nästa gång får du fanimej vara lite trevligare och personligare tycker jag. När du ändå är där så varför inte slå till på lite kokt skinka också?


Kommentarer
Postat av: Stefan Moberg

Jag vet INGET om detta...

2011-11-30 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0