Ugnsdialog

Idag gjorde jag rent ugnen! Det var inte populärt. Den blev jättearg faktiskt.

 

-Jalle varför tände du lyset! Jag som sov så gott! Släck! Du använder mig ju knappt i alla fall!

 

-Jalle vad sprayar du in för konstigt medel! Det smackar päckel! Vad sjutton håller du på med din jävel?

 

-Jaha ska du börja skrapa också! Ugnar borstar faktiskt inte tänderna! Hallå Jalle! Vad gör du?

 

-Bra nu när du har varit så elak, det minsta du kan göra är ju faktiskt att torka bort allt det här äckliga!

 

-Släck nu, jag vill sova. Godnatt.

 

Innan jag publicerade det här inlägget så jag att jag hade råkat skriva "ungen" i första meningen. Vad förvånade folk hade blivit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0