Enkel bowling

Att blogga eller inte blogga-det är frågan. Frågan svaras ja. För jag bloggar ju nu. Det var en enkel fråga med ett enkelt svar! För jag är en enkel människa. Samt en enkel bloggare. Men det är inte så himla ekelt ska jag säga. Inte enkelt att vara enkel. Men jag klarar den svåra uppgiften.

 

Som egentligen är enkel. Utan att vara enkel. Enkelt va?

 

Igår bowlade jag! Mycket roligt fast det gick dåligt. Man borde ha en bowlingbana hemma! Det vore något. Men så duktig jag skulle bli efter ett tag! Dessutom är det nog det enda sättet som skulle få mig att tycka det lät lite häftigt om grannarna klagade på mig.

 

-Nu ska vi ha en mysig filmkväll ihop, hela familjen! Kom så slår vi oss ner och..vad var de? Det här oväsendet kan man ju inte kolla på film i? Vad är det som låter? Åh nej det är Jalle som bowlar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0