Jalli news

Nu när det har gått ett litet tag sedan det bloggandes så saknar ni mig förstås alldeles otroligt mycket! Men istället för att sitta där och spilla tårar på mackan som ni skulle ha ätit men inte fick ner en bit för att saknaden blev för stor så var istället glada över detta: Jag tänkte summera lite roliga saker som har hänt!

 

*Jag skar mig i tummen idag! Bara en sådan sak.

 

*Kampen mot flugorna har slutat med 1-0 till mig. Eller till Sara egentligen. Bra jobbat!

 

*Jag har hål i mina skor. Hålresande nyheter! Nej jag vet, det var inte så kul.

 

*Jag glömde raka mig igår och jobbade lite skäggig på halsen. Mycket pinsamt.

 

* Jag har varit och sett Within Temptation nyligen. Väldans rolig upplevelse! Även om tröjan jag hade velat köpa var slut.

 

*Jag är vackert och ståtlig om någon nu inte skulle ha noterat det förresten.

 

* Jag steker falukorv nu

 

Jalli news-nytt nummer ute nu

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0