Jallis matblogg

Fan. Jag hade tänkt handla bananer idag men så var de fula! Fula bananer vill man inte ha. Jag köpte mjölk och tomatpuré och lite bär istället. Men bananer hade blivit bättre. Jag såg framför mig hur jag skulle stå hemma med bananer, tomatpuré och mjölk och tänka "vad kan jag laga till för smaskigt av det här?" Det hade varit ytterst spännande!

 

Man kan ju blanda? Lite som frukostflingor, bananerna och tomatpurén är en utsökt kombination till mjölken och passar alldeles utmärkt till morgonkaffet!

 

Eller så kan man göra klassikern bananbergare. Fungerar alltid.

 

Eller banana split fast med tomatpuré?

 

Ni ser, möjligheterna är oändliga. Ni som vill ställa upp som offer,nej jag menar middagsgäster, är välkomna. Låt er väl smaka!

 

Jallsi blogg-där mat(mar?)drömmarna vaknar till liv!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0