Lagom

Det känns lite dimmigt när jag skriver. Inte för att jag har druckit alkoholhaltiga drycker utan för att mina glasögon är smutsiga. Fast jag har tvättat dem. Eller i alla fall försökt. Tre gånger. Jag måste helt enkelt vara obegåvad inom området! Tips välkomnas!

 

Men från glasögon och smuts till...Höst! Jag gillar hösten. Massa roliga färgade löv, lagom kallt men inte jättekallt och mysigt. Helt lagom. Lite som jag! Jag känner mig ganska lagom idag.

 

Jag har lagom smutisga glasögon.

 

Jag har en lagom konstig katt som hat hittat en sovplats på datorbordet precis bredvid datorskärmen.

 

När jag köpte batterier en gång och de frågade vilken storlek jag skulle ha så svade jag just "lagom." Av någon anledning så kunde de inte godta det svaret. Mycket tråkigt, jag gav de säkert bara lite spänning i vardagen. Lite sådär lagom!

 

Nåja Jalle. Skryt lagom!

 

Det kan jag väl. Det är lätt. Lätt och lagom. Höhö.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Diskmedel brukar funka rätt bra att göra rent glasögonen med :-)

2011-10-04 @ 17:24:16
Postat av: Jalle

Smart! Det har jag inte provat!:)

2011-10-04 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0