Mitt namn är Oelek. Sambal Oelek.

Jag var med om något tragiskt idag. Jag är mycket osäker om livet någonsin kommer att bli detsamma efter detta. Jag blev vittne till ett självmordsförsök på jobbet. Den stackars lilla Sambal Oelek stod där på hyllan.

 

-Jag lovar er, jag gör det. Jag är stark nog(höhö)! Ingen kommer att kunna stoppa mig!

 

Jag försökte att tala till stackars Sambal Oelek. "Du har så mycket mer att leva för! Många kan inte hantera dig för att du har så stark personlighet(höhö igen). Men låt inte det bli din död Sambal!"

 

För sent. Sambal hoppade. Rakt ner på köttet.

 

-Aj! Varför sa du inte att hyllan var så nära så jag föll för kort? Du har förstört allting Jalli!

 

Så ställde hjälten Jalli tillbaks Sambal där han hörde hemma. Hans familj är mig evigt tacksam och har lovat att bjuda mig på middag. Synd att jag är så klen för maten lär bli stark.

 

Jallis blogg-det enda stället på nätet där du kan läsa om en självmordsbenägen Sambal Oelek.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0