Åttiotalist javisst!

Ibland går det några kanske så ganska många dagar innan jag skriver ett inlägg igen. Jag kan tycka att jag inte har några idéer men när jag sätter mig för att skriva kommer det alltid fram något. Precis som min kära far har berättat, det blir inte gjort förrän man väl tvingar sig att sätta sig ner och skriva. Fantastiska gener jag har!

 

Ja såg nyss på aftonbladet att 80-talisterna ska är:

*Orädda

*Kreativa

*Multitalangfulla

*teknikproffs

 

Hmm detta måste analyseras! Orädd är en intressant fråga men jag tror att de flesta som känner mig bara skulle skratta om jag sa att jag var orädd. Men de har fel det är jag int alls! Men bananflugorna för några dagar sedan var lite läskiga.

 

Kreativ kan säkert stämme till viss del inom vissa områden. Men det är nog verkligen inget man tänker på när man tänker på mig ändå. Nej det är nog också en lögn.

 

Talangfull. Visst! Jag kan komma ihåg siffror! Bara en sådan sak. Jag är ganskapå att laga mat också. För att inte tala om att skriva! Ja jävlar, talangerna bara forsar fram!

 

Teknikproffs. Förlåt men...Ha. Ha. Ha.

Ha.


Jag behövde hjälp med att koppla in mitt playstation. Jag trodde att mina högtalare inte fungerade när det visade sig att volymen inte var på. Ska jag fortsätta? Nej det gör jag inte.

 

Det blir så himla tråkig stämning då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0