Förväntningar

Jag hörde några killar samtala om teknikmagasinet idag.

 

-Det känns jobbigt när det står en snygg äldre kille bakom disken. Man vill ju att det ska vara en kort, finnig tonåring!

 

Haha! Vilka underbara människor. Jag önskar nästan att jag var i deras ålder så att jag kunde vara kompis med dem. Jag vill höra deras åsikter om en massa saker känner jag.

 

-Jag var och handlade leksaker åt min lillebror i lördags och i kassan var det en vuxen kvinna! Det kändes fel, jag hade ju förväntat mig en 5-åring! Det ska ju vara från rätt målgrupp!

 

-Ja men precis! Jag var och handlade kattmat och det stod en människa bakom disken! Hallå? Det är väl katterna som borde sälja deras egen mat?

 

Tänk vilket häftigt samhälle om det fungerade på det sättet!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

ERAS egen mat? ;)

2011-09-29 @ 22:14:45
URL: http://remedy.blog.se/
Postat av: Jalle

Vad fan jag ändrar det då om vi nu ska vara på det humöret! ;)

2011-09-29 @ 23:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0