Lär känna mig genom denna enkla lista!

Att tänka är intressant. Tänka är roligt. Tänka är jag bra på! Jag tycker det är skoj att analysera sig själv lite. Det har jag gjort och kommit fram till följande:

 

*Jag blev jättelycklig över att jag har 2 färdiga matlådor fixade! Hade jag varit lite yngre hade man kunnat kalla mig för lillgammal.

 

*Jag blev också jättelycklig när jag hade plockat undan lite saker som enligt mig stod fel. Jag blev glad i hjärtat. Hur är man sur i hjärtat? Opererar in en citron? Hoho.

 

*Jag älskar kaffe! Nej jag skojar bara, det behöver jag inte analysera mig själv för att veta.

 

*Att jag ska sluta analysera för att jag itne kommer på fler saker än så här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0