Jallis fyndhörna

 

För alla er som inte var med på min födelsedag, eller de som inte ville fiska i min mina fiskdamm, här är ett inlägg åt bara er! Känn er utvalda! Jag ska härmed visa vilka fina priser ni kunde ha fått gå hem med!

 

En stilig fiskmössa! Vem vill inte ha en sådan?



En till mössa! Vem vill inte ha en såd..äh det var inget




Ett måste i sommar! Det ska bli mig ett sant nöje att få prova den här!





En legoflaska! Helt underbar!



Lysande skosnören! Perfekt i mörkret eftersom man ofta har skor hemma. Typ.


Sist men inte minst:

 

Roliga bestick! Perfekt för dig som vill bjuda över kompisar och leka att ni är 3 år allihop!


Det var nog allt! Är ni ledsna över att inte ni äger de här fantastiska sakerna nu?



Kommentarer
Postat av: Stefan Moberg

När blir nästa fiskdamm!?

2012-01-08 @ 22:37:18
Postat av: Jalle

När jag fyller jämnt nästa gång! 10 år går fort!

2012-01-08 @ 23:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0