Det lampliga inlägget

Jag har fixat till mitt sovrum! Jag känner mig otroligt duktig! Det innebär mest att jag har hängt upp en lampa och skruvat bort en gammal grej för att kuna sätta upp gardiner. Jag känner mig oerhört teknisk om man jämför med mig själv. För jämför jag mig med andra blir jag ännu mer oteknisk och då blir det dålig stämning i bloggen och det vill ni väl inte? Nej just det.
 
Det här känns lite nostalgi faktiskt eftersom mitt allra första inlägg skrevs efter att ha hängt upp en annan lampa! Den var inga problem men den här var jobbig för en tekniskt förvirrad pojke i sina bästa år. Men till slut gick det. Det roliga är att jag känner någon slags barnslig glädje övr hela grejen. När jag jobbade idag tänkte jag på hur jag skulle kunna komma hem senare och tända en taklampa i sovrummet! Det har jag inte kunnat förut!
 
 
Men vad händer? Jo det är ljust ute! Ingen vits att tända den där jävla lampan. Jag blev så besviken! 
 
Jag kanske borde kräva att få jobba sent varje dag under sommaren för att få njuta av min lampas sällskap på bästa sätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0