Falukorvsinlägg

Nu ska jag ju leka semesterfirare så jag tänkte passa på att skriva ett skojigt inlägg eftersom jag kommer att lysa med min frånvaro på ett tag. 
 
Nu ungefär en halvtimme senare har ajg inte kommit på så mycket och falukorven blev lite bränd. Jävla blogg. Jävla Jall. Hur ska man få ut något positivt av det här nu då?
 
Falukorven hade ett blekt och tråkigt liv. Precis som Jalli längtade han(hon, det?)till semester. Nu när Jalli hade fått det var han(hon, det?) väldigt avundsjuk på Jalli när han(hon, det?) lades i stekpannan. 
 
-Blogga Jalli!
 
Vem kan motstå en order från en skivad falukorv i sitt livs sista minuter? Inte jag i alla fall. Så jag lyssnade på honom (henne, denna?) Nukommer jag få sitta med halvbränd falukorv till middag men vad gör väl det? Falukorven fick en liten solbränna åtminstonde! Det är mer än vad man kan säga om mig som har haft det det lite kallt min första semesterdag. Kanske borde vi alla tänka lite som en falukorv?
 
När jag går tillbaks till mina gamla blogginlägg om ett antal år kommer nog inteföregående mening vara det jag är mest stolt över.. Vad jag däremot kan vara stolt över är att jag utan några förberedelser bara skrev detta falukorvsinlägg av bara farten! Ja bortsett från halvitmmes pausen. 
 
Falukorven måste känna sig hedrad!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är fint väder här så det är lugnt!

2012-07-23 @ 19:49:25
Postat av: Stefan Moberg

Bytt färg på bloggen? Faktiskt bättre (i mitt tycke, då). Eller var det den svarta bakgrunden som blev vitt-sen? :-)

2012-07-23 @ 22:50:29
Postat av: Jalle

Bytet var gjort automatiskt och jag hittade ingen vettig bakgrund så det fick bli så här. Men nu har ju faktiskt 2 stycken sagt att det är snyggt!

2012-07-24 @ 07:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0