Inredningstips

Jag kan erkänna det direkt, jag är värdelös på att inreda! Nu vet väl de flesta som läser detta om det men i alla fall. Däremot tycker jag att det är hemskt roligt att fixa och hålla på. Men jag kommer aldrig på det själv, eller aldrig något bra i alla fall. 
 
Som idag, jag har en fin lykta eller vad man kallar det som har stått på ett bord och samlat damm. Bra att man kan samla på någonting försåts, men det var inte dit jag ville komma. Jag hängde upp den jättefint precis vid ingången till vardagsrummet. Ett mycket vackert ställe.
 
Tills jag slog huvudet i den.
 
3 gånger.
 
Under en kvart.
 
Så nu tog jag det smarta beslutet att flytta på den. Den som var så vacker där, buhu.Jag kanske ska hänga tillbaka den där som ett litet test. Sedan ska jag ha en kamera igång dygnet runt och räkna alla gånger jag slår huvudet i den. En jäkla tur att jag inte är stressad på morgonen oftast. Eller synd kanske, det hade ju blivit bra tv som man brukar säga. 
 
Filmen skulle ju fungera perfekt om man har bjudit hem ett gäng stela och tråkiga människor som inte säger något till någon. Skadeglädje är den sanna glädjen sägs det. 
 
Himla tur att jag är så bra på att inreda annars hade jag aldrig kommit på så här lysande idéer...

Kommentarer
Postat av: elli

Så fantastiskt skojsligt!!!

2012-07-20 @ 07:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0