Nytänkande i restaurangbranchen

För någon dag sedan handlade jag en jordgubbsöl! Bara för sakens skull. Den var säkert ensam och lite utfryst av de mer vanliga ölsorterna så därför får den bo i mitt kylskåp och bli utfryst bland de andra ölsorterna där istället. Ser ni det roliga? Utfryst i kylskåpet! Det går ju inte, det måste vara i frysen! Höhöhö..hö.hö. Nej.

 

Förlåt.

 

Tillbaka till ämnet jordbuggsöl, det får mig att fundera på hur det kommer sig att man får för sig att tillverka en kombination som verkligen inte låter lockande från första början. Jag funderar på att starta en restaurang med samma koncept.

 

Vad sägs om lakritsmarinerad kycklingfilé?

 

Havregrynsgrötspizza?

 

Pastasallad med blåbärsdresing?

 

Jag tror att det här blir en hit. Välkommen inom en snar framtid!

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha det där lät faktiskt rätt gott... utom pizzan ;)

2012-03-27 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0