Schlager!

Jag har inte bloggat på evigheter! Katastrof. Så varför inte klämma in lite bloggskrivande i laga-mat-ta-ut-linserna-tvätta-glasögonen minuterna? Det känns lite katastrof det med men katastrof är bra! Det kommer det alltid något positivt ut intalar jag mig.

 

Ikväll är det schlager! Är ni laddade? Jag har fått höra att jag inte ser ut som någon som borde gilla att titta på det. Jag undrar varför? Möjliga anledningar:

 

1. Jag ser så farlig ut och farliga människor avskyr sånt! Sa jag att jag ser farlig ut? Ni trodde inte på den va? Nej inte jag heller.

 

2. Jag är för snygg för att kolla på schlager! Okej stryk den. Jag sa det inte ens.

 

3. Jag har skägg. Skäggiga mä..nej stryk den med.

 

4. Jag är en vilsen människa som tittar för att alla andra gör det så jag kan känna mig lite bättre! Ingne kommentar.

 

Jag måste fundera lite på vilken av punkterna som passar mig bäst. Jag tror att jag tar och tittar på lite schlager medans jag tänker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0