Vatten, vatten, bara vanligt vatten

Idag när jag skulle vara en duktig människa och träna gick jag och tog en hamburgare på vägen så jag skulle ha fått i mig någon mat. Hur nyttigt det är kan ju diskuteras, men det diskuterar vi inte.

 

Nej det diskuterar vi inte sa jag!

 

Nåväl jag beställde min hamburgare. Självklart frågade hon om jag vill ha en meny men jag sade nej. Ja det gjorde jag faktiskt! Så långt gic allt planerat innan hon ställde en fråga som jag inte alls hade väntat mig.

 

-Vill ni ha vatten till?

-Ja!

 

Jag frågade inte ens om vatten själv! Utan fick bara frågan. Jag blev så lycklig! Hela stället trodde säkert att jag var super hälsosam! För då skulle jag verkligen ha gått och tagit en hamburgare. Men i alla fall, jag kommer att leva länge på det här. Nästan så att jag känner mig religiös.

 

Vatten är källan till allt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0