Slitet yttre men ett piggare inre!

Här sitter jag och väntar på att blodpuddingen ska bli klar. Eftersom majoriteten av min umgängeskrets hatar blodpudding så går väl det här inlägget till jallihistorien som jallis sämsta. För jalltid! Haha där var jag fyndig va? Eller? Eller?

 

Idag tvättade jag. Eftersom jag var tvungen att åka hemifrån när jag var klar så passade jag på att handla medans tvätten var igång. Har ni provat det? Det är en upplevelse kan jag tala om! En sådan som jättemånga skulle vilja ha. "Wow slipper jag gå ut på krogen och får ändå känna mig sliten nästa dag? Ge mig två!"

 

Nej jag vet, dåligt skämt.

 

Men som sagt, det är lite samma känsla. Att gå i de där kläderna man egentligen bara har hemma och aldrig skulle visa sig offentligt i. Smutsigt hår. Folk tänkte säkert det värsta. Då borde jag ha slängt på mig mitt mest onaturliga leende och sagt "Här ska det handlas grönsaker!"

 

I det läget är jag övertygad om att folk skulle kolla på varandra och säga "Vad var det jag sa? Han är fortfarande inte nykter!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0