Tråkigt improvisationsinlägg

Klockan är tio över elva på lördagskvällen, i morgon ska jag jobba men från ingenstans får jag för mig att jag ska blogga! Jag har lite dåligt samvete över min tröga updateringen den senaste tiden. Idag har jag prioriterat viktigare saker. Som systembolaget. Som att vara glad över det fina vädret. Som att laga samma mat som jag har lagad 79 gånger under mitt liv. Som att ignorera att jag har ont i halsen.

 

Jag tänkte förut att jag hade lust att slänga bort min hals, det är en intressant tanke. Ska den bara knalla runt där på trottoaren sedan? Min lilla vackra hals. Eller fula äckliga hals kan jag säga bara för att ni ska kunna svara "det är insidan som räknas."

 

-Ja och min insida är väldigt ond nu!

 

Höhö. Jag är så rolig. Humor är annars en väldigt intressant grej tycker jag. Jag lovar att jag hade en tanke med den meningen nyss. Jag skulle fortsätta på det ämnet och skriva något jättefyndigt men nu får det improviseras istället. Det gör inget om det blir tråkigt. Inte om det blir roligt heller vilket det absolut inte verkar bli. Den här texten känns lika intressant som att ställa sig och läsa kvittot när man har betalat i kassan. För att sedan inse att man har läst fel kvitto och inte ens har märkt det. Ungefär så rolig känner jag mig!

 

Det är tur att jag inte arbetar som komiker eller något annat som går ut på att locka folk för att titta på mig. Marknadsföring är inte min starka sida tror jag.

 

Jag skyller på halsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0