Rörmokar-Jalli!

Idag har jag gjort något jag länge har haft behov av-bytt vattenlås till handfatet! Låter inte den meningen jäkligt imponerande för att vara mig? JAg borde haft det som rubrik och inte skrivit något annat så folk bara kunde beundra min skicklighet. Jag tänker inte säga någonting om hur jag inte alls skulle ha hittat i butiken utan hjälp. Så nu kan man tvätta händerna i handfatet utan att det känns som om man står på en öde ö i ösregn. Visserligen brukar aldrig regent falla från midjehöjd men ni förstår tanken. 
 
Jag insåg hur glad jag blir av att fixa till saker. Om någon känner sig manad får man gärna komma hit och slå sönder min taklampa så jag kan känna mig duktig när jag sätter upp en ny utan problem. 
 
Men slå inte sönder datorn eller något annat komplicerat bara. Min begåvning sträcker sig inte så långt och då vore jag tillbaka på den otekniska rutan ett igen. 
 
Tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0