Så mycket för så lite!

Idag har jag shoppat med min fantastiska vän Anneli. Shoppa är skoj! Men jag klarar inte av att göra det för länge. I alla fall inte när jag är ensam. Men nu var jag ju inte ensam. Så hela förklaringen bara faller sönder känner jag. Men shoppa är kul som sagt, jag köpte en bordsduk och tallriksunderlägg. Tänk att så lite kan skänka så mycket glädje! 
 
Men det är ju lite så jag jobbar med min blogg. Så mycket glädje för så lite! Ni behöver inte ens betala för att läsa den. Jag hoppas att ni förstår hur lyckligt lottade ni är. Jg är också ganska lyckligt lottad som kan skriva en massa trams som inte ens hänger ihop bara för att ni är roade av det. Eventuellt för att jag är en naturbegåvning också men efterso jag är så blygsam skriver jag inte det. 
 
När jag gjorde pastasås nyss spillde jag lite på spisplattan. Det luktade inte så gott. Det första jag tänkte då var "där brände jag mina chanser. Höhö."
 
Jallis blogg-så mycket för så lite.
 
Med betoning på lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0