Jalli gånger 3. Vad blir det?

När jag var ute och gick härom dagen tittade jag av någon anledning ner på min skugga. Även på den andra. Det var två skuggor. Plus orginalet blir det alltså tre Jallar! Tänk vilken kaos tre Jallar skulle kunna orsaka! Kanske inte kaos förresten men förvirring! Det vore ett bra sätt att skylla ifrån sig problem på någon annan om man skulle vara lagd åt det hållet. 
 
-Du är skyldig mig pengar din jävel!
-Nej det är inte jag, prata med Jalle istället!
 
Det kanske skulle innebära 3 Jalli bloggar! Där kan vi snacka förirring om vem som är vem! Helst ska de se likadana ut också. Vissa bloggar har ju en liten informationsruta om bloggaren ifråga. Det kanske vore något?
 
"Jag heter Jalli, men jag ska inte förväxlas med Jalli 2 och Jalli 3. Jalli 2 är bara avundsjuk på att min blogg är så fin så han har gjort en likadan! Dessvärre var Jalli 3 först med att starta bloggen så den ser också likadan ut. För klagomål var god kontakta Jalli 2. Absolut inte Jalli 3 för då blir det ett jäkla liv."
 
Eller något i den stilen. Det blir himla jobbigt när en massa fans börjar bråka om vilken Jalli som är roligast. 
 
Tre Jallisar vore däremot väldigt effektivt på jobbet! 3 superjallisar till priset av en! Vem vill inte mötas av tre snygga Jallisar bakom disken? Succén är given.
 
Tyvärr skulle det nog bli opersonligt efter ett tag. Alla Jallis skulle behandlas som bara en Jalli bland andra. Det skulle göra ont i deras stackars Jallihjärtan. Så nu gör vi ett slut på detta.
 
Farväl Jalli 2 och Jalli 3. Vi ses i blogghimlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0