Bloggnamn

Jag känner att jag måste bidra med ett blogginlägg så här efter ledighetstider. Eller efter ledighetstider. När alla är ledsna, bittra, gnälliga och tan hopp då kommer Jalli som ett brev på posten!
 
Eller som en text på bloggen.Det är lite min grej.
 
Tänk om jag skulle ha startat en egen bloggsida! Så som alla riktiga bloggare gör. Nej jag vet att jag är lika teknisk som en rostad banan men ändå. Jag undrar vad den skulle heta då? Då kanske man skulle ha något häftigare än bara "jalli". Beror på vilken typ av blogg det skulle vara. Skulle den vara lika seriös som den är nu skulle den kunna heta "Jallirallira" bara för att. Det tycker jag är roligt.
 
Eller kanske en politisk blogg? Bilda "Jalliansen". Höhö.
 
Nej jag slutar nog här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0