Jalli-världen

Jag hade jättebra idéer till blogginlägg tidigare! Men de idéerna verkar ha åkt hem och hälsat på sin  mormor i Nordpolen så nu har jag ingenting i skallen. Visserligen brukar mina bra idéer bestå av idiotiska saker som att skriva om vad jag tror en krokodil tänker på under midsommar eller något annat lika vettigt. Men det är ju därför ni älskar mig.
 
Krokodil heter cocodrilo på spanska. Bara en sådan sak. Det är ju fantastiskt roligt i min värld. Tur att det bor ganska få i den världen. En Jalli-värld skulle annars vara ganska intressant. Alla skulle gå omkring och dra halvdåliga skämt. Alla skulle tycka att skämten var roliga också!
 
Alla skulle ha fantastiska bloggar!
 
Å andra sidan skulle det vara konstigt att umgås med någon som var exakt som man själv. Så ingen skulle nog ha kompisar.
 
Stackars alla Jallisarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0