Stressigt liv!

Jag tänkte som sagt börja blogga lite oftare för nu har jag ju faktiskt slarvat med det och det är ju inte..
 
Nej jävlar, jag bränner ju löken!
 
..bra för jag vill ju behålla intresset hos de läsare jag har. Det vore trist om ni tappade intresset för..
 
Jäklar jag bränner väl inte köttfärsen?!
 
..min blogg. Idag har jag faktiskt möblerat om i vardagsrummet! Mycket tjusigt. Jag fick ju för mig att jag vill..
 
oj jag måste steka mer köttfärs, inte sitta här och skriva!
 
...e flytta sakerna från rummet jag aldrig är i till vardagsrummet. Det känns bättre. Ikväll ska jag försöka ta mig iväg och tr..
 
i med tomatsåsen! krydda krydda!
 
...äna. Jag ska försöka ligga i lite bättre denna termin så det kanske blir av med gradering också. 
 
Nämnde jag förresten att jag har gjort köttfärssås idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0