Det finns ingen passande rubrik

Jag visste inte alls vad jag skulle blogga om så då tänkte jag googla på något konstigt för att få inspiration. Så jag googlade på "legofrö".
 
Ja.
 
Vet inte ens vad jag kan säga om det. Det dök inte upp några intressanta saker direkt men det gör detsamma för jag hade bara en sak i huvudet. Hur står det till i huvudet på någon som får för sig att googla legofrö? Jag kanske borde söka hjälp.
 
-Ja du Jalle, allt ser ju normalt ut. Varför sökte du dig hit egentligen?
 
-Jag skulle blogga och det första jag kom att tänka på att skriva var legofrö.
 
-Spärra in den jäveln!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jorunn

Vad fick du veta av Google? Vad är ett legofrö?

2013-06-19 @ 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0