Rolig

Vid ett tillfälle när jag gick i högstadiet hade vi någon specialgrej när alla stod i en ring och en i taget fick gå fram till mitten och säga vad man hette samt vad man ville bli. Jag funderade på hur det skulle bli om jag skulle göra samma sak idag.
 
Jäkla troligt förresten. "Jalle vad vill du göra när du blir stor?" VA? Kallar du mig tjock?? Är jag det? va? va? Fyy vad elak du är! Buäääää!
 
Nej men allvarligt talat. det jag skulle vilja svara i det läget är faktiskt "jag vill bli rolig!" Lite så känns det. Jag avundas folk som kan det där med att vara rolig inför flera människor. Men jag kan i alla fall vara rolig i skrift! Eller hur? Jag är jätterolig.
 
Jätterolig. Ni kommer att skratta ihjäl er. 
 
Jag lovar.
 
Ha.
 
ha.
 
Jätterolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0