Inlägg med storlek!

Jag tänkte ta upp dagens i-landsproblem. Idag med facebook, instagram och allt annat så har jag insett att jag måste besluta vilka roliga inlägg som ska bli till de olika forumen. Det är himla jobbigt att vara så pass rolig att man inte vet vad man ska göra av allt kan jag tala om. Visserligen länkar jag ju blogginläggen på facebook så det blir ju lite två i ett men ändå!
 
Jag fick ett brev från stadium idag som den medlem jag är. Inget konstigt egentligen, lite produkter, lite rabatter och så. Kanske lite elakt att skicka tidningen till mig när jag precis har kommit hem från att ha handlat där men det får jag ta. 
 
Det roliga var ett av deras erbjudanden på sportbehå. Inte erbjudandet i sig utan det som stod under.
 
Damstorlekar.
 
Duh! Det förstår väl jag också. Får nästan lust att kontakta dem och fråga "Har ni några killstorlekar kvar? Mina gamla börjar gå sönder."
 
Jag hade ju blivit idiotförklarad men det hade nästan varit värt det. En idiot minns man med värme tror jag. Hoppas att folk kommer att minnas mig så. Med värme alltså.
 
Men för all del, idiot fungerar det med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0