Inte vilket inlägg som halst!

Det är jättelätt att blogga när en katt sitter framför datorn och stirrar på en. Jag lovar. Men jag gör ett försök.
 
Jag har tänkt! Det gör jag ganska ofta, på ganska konstiga saker. Vissa värda att nämnas, andra inte. Som varför är folk så dåliga på att hålla sig stilla i tunnelbanan? Skulle katter se läskiga ut om de kunde skratta? Varför dricker så många kaffe, inlusive jag, när ingen gillar det första gången? Stora frågor.
 
Jag handlade en halsduk igår! Det var ett våghalsigt köp. Men det kändes bra för man vill ju halst inte bli sjuk så här års kan jag tycka. Halsan är viktig att tänka på! annars kan man halsa hem.
 
Nej nu går jag nog och lägger mig. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0