I Jallis huvud

Jag är en person med mycket inom mig. Nu pratar jag mest om min idiot-humor som vissa väl valda människor får ta del av. När man jobbar med att hjälpa och prata med kunder hela dagarna kan man oftast hålla isär privat humor och seriöst arbete men ibland är det lite tourettes-varning. Man vill liksom lägga till saker som man vet inte direkt skulle förbättra situationen. 
 
Som igår när en kund frågade om jag åt mycket kött. Jag svarade att jag äter mest fågel och fisk. Samtidigt som jag nästan fick bita mig i tungan för att inte utbrista "och mittemellan!" för då hade jag väl blivit idiotförklarad. Precis som när någon frågade "har du några fina skinkor?" Det är liksom lite för roligt! Men proffesionell som jag är försöker jag memorera allt och dela med mig till mina vänner istället. 
 
Stackars människor.
 
Jag skulle gärna ge fler exempel men har uppenbarligen drabbats av minnesförlust också. Jag kanske återkommer i ärendet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0