Jallus

Det är varmt idag. Så varmt att man kan undra varför jag sitter inne och bloggar. Det skulle kunna bero på att jag inte är tillräckligt teknisk för att hålla på med bloggande via mobilen och sådana nymodigheter. 
 
Har ni tänkt på en sak? Jag tänkte väl det. Jag har tänkt på många saker. Jag gillar att tänka. Ibland får tänkandet mig att undra om jag är från en annan planet. Typ planeten Jallus. Den är väldigt speciell, antagligen därför ingen annan bor där. Om folk besökte Jallus skulle de nog vända ganska omgående. "Nej det här är inte vad jag väntade mig" liksom. Men Jallus kan vara trevligt ibland. Sitta och titta ner på jorden och tycka synd om alla de invånarna som inte förstår vad de missar när det inte platsar in på Jallus. 
 
Ibland känner jag mig konstig när jag besöker Jallus. Ibland känner jag mig unik och speciell på Jallus. Jallus är verkligen inte ett ställe för alla. Idag har jag besökt Jallus en hel del faktiskt. Man kan beskriva Jallus som att den har en ganska mild temperatur men det kan storma till om idioter kommer och klampar omkring och förstör allt det vackra. 
 
Jag tror nog att många är nyfikna på en resa till Jallus.Synd att det är väldigt får tillgång till biljetten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0