Slut som artist!

Någonting är lite konstigt med mig, Då menar jag inte det faktum att jag är en ganska speciell människa utan att något inte stämmer med denna vackra(?) kropp jag har begåvats med. Det fungerar bra när jag är hemma och inte gör något, vilket är ungefär vad jag klarar på mina lediga dagar, men så fort jag gör något annat blir jag lika slut som förra veckans limpa som är kvarglömd av en kund i mataffären som har råkat lägga den i frysen när han kom på att han redan hade bröd hemma. Så slut är jag.
 
Eller lika slut som godispåsen som jag kan köpa i hopp om att jag ska klara av att ha i skafferiet och ta någon bit ibland när jag känner det behovet. Ha. ha. Omöjligt.
 
Eller lika slut som den rosa mjukis-kaninen i leksaksaffären som en förälders 5-åring redan hade bestämt sig för(och redan döpt till Karl-Herbert) så att ingen annan leksak duger och ungen lägger sig på golvet och skriker i 20 minuter och saboterar för den ensamstående föräldern som försöker charma personen bakom kassan. 
 
Så slut blir jag om dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0