Spridning

Jag fick tipset att sprida min blogg på Insta också, det visste jag inte att  man kunde. Men jag är ju lika teknisk som en mås som har fastnat med näbben i ugnsluckan när ingen vet hur han tog dig in i ett främmande kök och vad han skulle in i ugnen att göra. Men visst, att sprida Jalle för att framöver ta över världen är ju aldrig fel! 

Jag märker hur jag har börjat bli mer personlig och privat på Instagram och Facebook så det kommer väl komma hit med. Jag undrar om folk gillar det? Eller så tänker de "guuud vad tråkig du har blivit då, in med ren text och bort med alla bilder!" 

Bara därför lägger jag upp en till bild, vilken rebell jag är! 


Detta är riktig kärlek! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback