Fisk!

Jag har fått klagomål för att jag har slarvat med julklappsrimmandet(inga namn...) så jag ser inget annat val än att åtgärda det helt enkelt.

 

Fisken har det ju så himla bra

simmar runt som en liten tok

till den helt plötsligt, aj inte bra,

fastnar i en liten krok


stekas sedan och ätas upp...

inget roligt sätt att dö

nu kan du ordna det alldeles själv

med ditt alldeles nya..


Nu kommer jag väl få arga vegetarianer på mig eller alla möjliga utskällningar. Men jag tycker att det var ett lyckat julrim! Min blogg är förhoppningsvis inte tillräckligt stor för att den sortens människor ska hitta mig ändå! Lite humor måste man ju ha!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Gissa vem... =)

Snart är det jul, då ska man va´ snäll,

mot alla och envar, morgon som kväll.

Så om du vill sova gott inatt,

låna då genast ut en ****



Hahaha, bra va?! Och nejdå, jag är inte bitter... =)



Säg till nästa gång vakt behövs, jag bangar inte!

2010-12-15 @ 18:18:38
Postat av: Jalle

Mycket vackert rim, du har fått fram ditt budskap riktigt bra! Det behövdes verkligen eftersom jag inte alls visste om det..haha:) Men jag lovar att du är mitt ständiga förstahands val!

2010-12-15 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0