Forskning?

Nu är det tydligen bevisat att attraktiva kvinnor oftare föder döttrar! Vad skönt att vi har fått reda på så viktig information! Tur att den inte är helt idiotisk också...Attraktiva kvinnor föder alltså döttrar. Attraktiva enligt vem då? Enligt forskarna? För det är ju verkligen så att alla människor har samma smak!

 

Jag undrar hur den här branschen fungerar. Får man betalt för att forska? Härligt jobb i så fall. Det låter så betydelsefullt, men jag har just slagit hål på den myten. Där fick ni!

 

Förresten missade jag ju julklappsrim förra inlägget, pappa var väldigt upprörd. Så jag tänkte komma ihåg det nu, men vara ful och återanvända ett gammalt jag har. För säkerhets skull drar jag historien:

 

Jag hade precis gjort rent skärmaskinen på jobbet när Linda kom och ville att jag skulle skära upp julskinka till henne(ständigt denna Linda, snart kan jag döpa bloggen till Jalli och Lindis liv på ica). Julskinka alltså. Det absolut sista man vill skära när man just gjort rent maskinen. Så då skrev jag en vers till det.

 

Hoppas du blir nöjd med skinkan så fin

När jag fick lorta ner maskinen ditt lilla svin!


Eventuellt skrev jag jävla svin, jag minns inte riktigt.


Kommentarer
Postat av: Lindi

Hahaha, jag minns det mycket väl! Och du skrev definitivt "jävla svin..."

För att alla dina bloggläsare nu inte ska tro att jag är en ond människa, så vill jag faktiskt förtydliga och tala om att jag erbjöd mig att göra rent maskinen efteråt! Hoppas jag. Minns inte, men hoppas att det var så...

I år ska jag beställa sukiyaki två minuter i stängning! Rimma på det du... =)

2010-12-05 @ 16:38:44
Postat av: Jalli

Jag har inget minne av om du erbjöd det, men det gjorde du säkert. Om du beställer sukiyaki är nog inte att komma på ett rim ett hälften så stort problem som din attityd...;)

2010-12-05 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0