Tunnelbaneresa

Jag har varit på en trevlig kalkonmiddag hos moster och mina kära kusiner. Åt så att det kändes som om jag skulle dö. Men å andra sidan har jag inte frossat något i julmat i år så då är det väl okej. Hemresan var också väldigt givande. Ett par unga väldigt högljudda tjejer satt vid sidan om mig i tunnelbanan och hade ett väldigt intressant samtal. Nämligen att återberätta sina msn konversationer med folk.

 

-Han bá "fniss" och skrev parentes "a" parentes och så skrev jag ett hjärta. Men asså jag drev ju bara med honom du vet!

 

Aldrig någonsin har sitta bredvid vissa människor fått mig att känna mig så vuxen. Det är tydligt att jag fyller år i övermorgon!


Kommentarer
Postat av: karro

visst skäms man-inte å deras skull,utan för att man har varit en tonåring själv och känner=Hur sjutton har jag kunnat prata och bete mej på det där viset haha.

Vi hörs imorrn,har haft fullt upp...tack för ett trevligt blogginlägg,kraaaaam

2010-12-26 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0