Fadde!

Jag lyssnar ju på mycket radio på jobbet och kom idag att tänka på en rolig radioreklam som gick förut.

 

"Det är inte lätt att vara glad nu för tiden. Höst, finanskris och Fadde Darwich har släppt en bok. Det är så man vill skjuta sig själv!"

 

Den kom så oväntat att jag höll på att skratta ihjäl mig minns jag. Mer sådan humor i radion!

 

Jag kan för övrigt tillägga att jag gick in på google för att vara säker på att jag stavade hans efternamn rätt..

 

Sist men inte minst tillägnar jag det här inlägget till Linda som är den enda som vet precis vad det är jag pratar om!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet! Den gör sig inte riktigt lika bra i skrift som live, men en sjukt rolig reklam var det!

Sen kanske jag inte har den allra högsta kvaliteten på humor, men ändå... =)

2010-11-08 @ 21:31:53
Postat av: Linda

ps... Tack. Jag är djupt smickrad...=) ds

2010-11-08 @ 21:32:44
Postat av: Jalle

Ja smickrad ska du allt vara! Om något år kommer folk att slåss för att bli nämnda i Jallis blogg!

2010-11-09 @ 01:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0