Fantastiskt

Igår var det en skojig kväll. Det började hos Edwin med Sara, Anneli och Max! En massa drinkar och skoj! Sen tyckte vi att vi skulle gå ut. Det blev sugar bar! Bara namnet är ju som klippt och skuret för mig. Jag gillade faktiskt det stället.

 

Det var det inte många andra som gjorde.

 

Har ni någonsin varit nästan ensamma på en krog någon gång? Det är en märklig känsla. Speciellt när musiken plötsligt stängs av. Känns inte helt okej att sitta och snacka när det är helt knäpptyst..Synd för musiken var riktigt bra! Tills det faktiskt kom fler folk och musiken fick helt fel riktning helt plötsligt.

 

Jag var hemma halv två igår natt! Ändå var jag riktigt pigg på jobbet idag. Helt fantastiskt. Nu har jag just ätit mat! Det känns också helt fantastiskt.

 

Här är drinken Edwin fixade till mig. Gissa hur den var?

 

Precis.

 

Helt fantastisk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0