Kändis?

Nu ska jag börja med att återigen nämna en annan blogg! Det finns två jag följer. Den ena har jag redan nämnt och orkar inte göra det igen. Den andra är ketchupmamman!

 

http://www.ketchupmamman.se/

 

Jag gick med i hennes beundrargrupp på facebook som även syns lite till höger på hennes blogg. Vips så ser man en bild på mig där(eller gjorde om det kommer att ändras) Jag finns på en liten bild på hennes blogg! Hon var ju årets mammabloggare och allt(grattis till hennne!)

 

Undrar om jag helt plötsligt kommer bli jättekänd nu? Alla kommer säkert ta reda på vem det där långhåriga miffot är och sedan hitta min blogg! Sen inser alla den osannolikt höga kvalitén på min blogg och berättar för alla sina vänner! Samt föräldrar. Samt föräldrars farfäder och morfäder. Samt eventuella ex. Och deras barn.

 

Ja jävlar vad poppis jag kommer bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0