Ångra namn?

Jag läste just i aftonbladet att en av fem brittiska föräldrar ångrar sina barns namn! Det gällde nog inte mina kära föräldrar, men kom att tänka på att jag inte var så förtjust i mitt namn när jag var liten..Men nu har jag ingenting emot det!:) Men kan ha svårt när folk säger "Jarl"..

 

Apropå det kom jag att tänka på när jag var och röstade på valdagen, när dom läser upp ens namn.."Jarl Moberg! Oj det var svårt att säga!" sa hon till mig. Hon var säkert bara avundsjuk för att hon inte fick heta Jarl!

 

I brist på annat lägger jag upp en bild på dagens middag! Det ser lagom aptitligt ut på bilden, tänk att somliga vänner(inte alls sara..) kan gå och längta efter det här när dom inte är i Stockholm;)

 


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Jorunn var inte heller sa latt ;-)



Fin blogg!

2010-09-26 @ 17:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0