Koarm?

Idag har jag praoat på tjuvlyssnat.se! Det vill säga råkar höra lite från ett mobilsamtal från en tjej på tunnelbanan. Det började med att hon kom in och satte sig emot mig samtidigt som hon skrattade med den hon pratade med.

 

- Åh kan inte du hjälpa mig att bli av med mitt kogarv?

 

Det fick mig ju väldigt nyfiken på hur hon låter när hon verkligen har roligt! Men jag kan ju ha hört fel förstås. Hon kanske sa koarm? Det kanske är en populär läkarterm?

 

-Nej du behöver inte oroa dig, du har fått en koarm bara!

 

Sedan efter mina djupa funderingar började jag föreställa mig hur människan står på någon offentlig plats. Står och skrattar sitt kogarv samtidigt som hon viftar med sin koarm. Som självklart ser ut som en riktig koarm. Inte för att kossor har armar men ni förstår ju poängen.

 

För det kan väl inte vara så att det är jag som har lite lustig humor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0