Myrslok?

Jag har ju faktiskt inte skrivit något inlägg på flera dagar nu! Det märktes. Lite jobbigt när hysteriska fans bankar på dörren och telefonen ringer 20 gånger om natten. Så jag får väl skriva ett inlägg!

 

Om vaddå?

 

Jag har ingen aning. Jag tar det som dyker upp i huvudet, brukar kunna bli rätt konstigt i min annars så jätteseriösa blogg.

 

Har ni läst att det har fötts en myrslok här i Sverige? Den var ju jättesöt! Jag tror jag ska skaffa mig en sån, den kommer nog bra överens med Kali. Så får jag väl offra mig och gå ut och plocka myror varje dag så att stackaren inte är utan mat. Jag kanske ska anställa någon till det? Dags att lägga ut en jobbannons.

 

"Orädda personer sökes till jobb som myrletare åt Jalles myrslok. Ingen utbildning krävs men du får gärna vara lite korkad vilket du antagligen är som söker detta jobb. Eller desperat. Men båda går också bra. Välkommen med din ansökan!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0