Optikern

Just hemkommen från optikern. Eller egentligen är jag just hemkommen från mataffären efter att ha varit hos optikern. Men den informationen är ungefär lika intressant som att titta på backhoppning, så jag återgår till det roliga optikerbesöket.

 

Jag har inget emot att gå till optikern i sig, men jag känner mig inte så intelligent. Som att man genast blir 15 år yngre.

 

-Kan du läsa översta ra läsa nedersta raden?

-Njaee..

-Om jag gör så här, kan du läsa den då?

-*sätt in valfria korrekta bokstäver här*

-Bra!

 

Det fattas ju bara att hon säger "Duktig Jalle här får du lite godis!"


Kommentarer
Postat av: kusin

har du många läsare jalle.. jag har 1 haha..

ja hatar å gå till optikern. jag gissade sist

2011-01-19 @ 02:51:08
URL: http://johannamedm.blogg.se/
Postat av: Jalle

1? Jag har faktiskt varit inne och tittat på din blogg! Jag har väl inte jättemånga, ett tiotal kanske. Jag vet inte. Tycker mest synd om alla som inte läser, stackars människor missar ju verkligen något!

2011-01-19 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0