Mitt liv som tv-kock

Jag har ju köpt en ny stekpanna och nu har jag till och med använt den några gånger. Jag älskar den! Hur har jag kunnat gå igenom livet utan denna förträffliga panna? Den är jättelätt att "slunga" maten med! Heter det så? Eller heter det drapannanframochsnabbttillbakasåmanslipperröraipannanmedenstekspade? Ja så heter det nog!

 

JAg känner mig på gränsen till lite häftig när jag gör det(man ska ju inte överdrica. På gränsen lät bra). Nästan som om jag vore med i ett matlagningsprogram! Jag stekte pytt i panna nyligen till exempel. Men det skulle bli ett tragiskt matlagningsprogram av det. Om man inte koncentrerar sig på att lyfta fram det viktigaste!

 

-Så öpnnar ni bara påsen ni har tagit fram från frysen och häller ner i pannan och efter ett tag så SLUNGAR NI DEN SÅ HÄR! TITTA! Sedan kan man låta den ligga lite innan man kan SLUNGA DEN IGEN: SÅ HÄR: TITTA NU! Nu börjar pannan snart bli färdig men om man vill kan man låta den ligga längre och få en mer bränd smak. Medans man gör det kan man till exempel SLUNGA DEN! SÅ HÄR! TITTA!

 

-Nu är det dags att steka äggen. Först knäcker ni dem i pannan. Sedan väntar ni ett tag innan ni SLUNG..Fan! Lasse hämta golvmoppen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0