Stora problem

Dagens första I-lands problem är att det fastnar deg på håren på mina fingrar när jag bakar. Ja jag vet det låter äckligt och det är inte alls kul att försöka ta bort. Usch vad jobbigt jag har det. Dessutom låter det som om jag vore ett troll när jag beskriver det. Jag kanske ska döpa om bloggen till Tralli? Höhö.
 
 
Det är kanske dumt att erkänna men jag misslyckades med bakandet första gången. För varmt vatten gör jästen. Jag hade förstås kunnat bjuda mina grannar på degiga bullar eftersom jag är så himla snäll. Men just eftersom jag är så himla snäll så avstod jag från det. Snällt va? Det kändes jobbigt att slänga en massa äckliga bullar. Dagens I-lands problem 2.
 
Dagens I-lands problem 3 är nog att jag inte vet vad jag ska skriva så jag radar bara upp en massa konstiga grejer jag kan lida av för att jag har det så bra.
 
Dagens I-lands prolem 4 är att jag inte är riktigt bekväm med hur man ska stava det ordet. Ska "problem" sitta ihop med resten? Jag chansar på det men det är säkert fel och jag får skämmas.
 
Dagens I-lands problem 5 är att jag inte vet hur jag ska avsluta.
 
Tralli på er!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yamiko

I-landsproblem heter det, din särskrivare. :P

2012-12-09 @ 22:49:52
URL: http://nordveganen.blogspot.com
Postat av: Jalle

Kalla mig inte sär skrivare!

2012-12-10 @ 00:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0