Det är de små sakerna som gör det

Man blir lycklig över  så lite har jag kommit fram till! Jag var och handlade middag idag och där såldes det stora plasthinkar. Perfekt, det behöver jag ju att slänga mina sopor i! Ja blev så glad i hjärtat! En himla sopig sak att bli glad över! Hoho.

 

Undrar om det gäller rent praktiskt också. Blir man gladare av ett äpple som är stor som en pingisboll istället? Värt att testa tror jag.

 

-Får det lovatt vara ett litet äpple till drinken?

-Nu skulle det passa fint med två äplen till kaffet!

 

Eller tänk om vissa djur inte alls vore lika stora som de är?

 

-Jag blev attackerad av en hel björnsvärm i somras!

-Oj! Hur gick det?

- Ingen fara jag hate medlet BjörnE med mig!

 

Ni som inte förstod skämtet kan ignorera allt. Ni som förstod det kan säga det så jag vet vilka jag ska gömma mig för för att behålla värdigheten.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ehh, göm dig på torsdag, Jalli... =)

2012-01-17 @ 20:50:55
Postat av: Jalle

Jag ska göra mitt bästa!

2012-01-18 @ 07:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0