Förjävla bra inlägg!

Jag vet vad ni tänker. Här sitter ni och har dött av tristess och ingen Jalli-uppdatering på hundra år men Jallisar har ju också rätt till att ha semester! Släpp det nu.
 
Jag skulle kunna blogga en massa om hur jag har börjat springa en massa men det finns redan ett inlägg ute i bloggvärlden om det som jag aldrig kommer att överträffa så jag skippar det.
 
Men visst är jag förjävla duktig?
 
Jag skulle även kunna blogga om att jag har promenerat idag.
 
Visst är jag förjävla duktig?
 
Tänk om jag skulle vinna något jättestort, typ nobelpriset eller något. Då skulle jag vara tvungen att vara sådär jättefinklädd, bara det är ju jobbigt. Stå i centrum är också jobbigt särskilt när alla applåderar. Men jag har åtminstonde tacktalet klart för mig:
 
"Visst är jag förjävla duktig?"
 
Efter det talet kan vi snacka om applåder!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0