Applådera mera

Jag fascineras av komiker. Deras mod och hur sjutton de valde den karriären och att överleva vägen dit och allt det där. Nu tänker jag ju inte bli en själv men jag skulle gärna stjäla lite delar av det. Egentligen mest publikdelen. Det borde vara så på alla jobba tycker jag. Vore trevligt med en stor applåd när man kom till jobbet. Kanske både av kollegor och kunder. Då skulle ju alla få en bra start på dagen!
 
Jag är däremot osäker på hur bra effekt det skulle ha när alla applåderar när man går hem. Det kan nog sänka självkänslan en del.Men å andra sidan applåderas det ju när man kommer dit igen nästa dag.
 
En god cirkel helt enkelt.
 
Bara lite tröttsamt för de som kommer hem till familjen och alltid surar när de frågar hur ens dag har varit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lysande idé! Komma-till-jobbetapplåder bör införas på våra arbetsplatser snarast. Låt ICA Banér bli det föredöme som sätter igång revolutionen!

2013-07-11 @ 00:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0