Gräver efter sanningen

Idag kom jag på att man kan gräva bakom sittdynan i fåtöljen! Jäklar vad fynd jag gjort. Diverse kläder, säkert 5 olika typer av klädesplagg och ett örhänge. Vilken grej! När jag kommer hem efter jobbet i morgon kanske den här åtit upp nya grejer? Eller skaffat helt nya? Som en önskebrunn fast ingen brunn utan fåtölj och ingen önskning bara gåvor! En -ej-önsknings-utan-gåvor-brunn! Jag menar fåtölj.
 
Synd att den ser ut som stryk bara. Det kanske är därför den ger mig saker? Kompensera för sitt fula yttre. En mycket godkuddad fåtölj det där må jag säga!
 
Jag tycker för övrigt att tiden går fort! Snart november! Undrar vad tomten gör alla andra dagar när det inte är julafton? Han kanske dansar riverdance!
 
Det önskar jag mig i julklapp att få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0