Sjukt inlägg

Går nu in i min femtioelfte dag som inteheltkryiallafallinteommanjämförmedinormalafall. Det känns lite slitsamt. Så då tänkte jag skriva ett slitsamt inlägg. 
 
Jag tycker att jag borde komma på någon genialisk idé varje period jag är sjuk. Jag menar, det är ju knappast ofta det händer. Att jag är sjuk alltså. Jag tycker att det är ganska lagom att lösa något världsproblem de få gånger det händer. Så jag börjar med att blogga för är det något som visar min geniala sida är det ju bloggen. Ska se om jag kan komma på några geniala saker med mig själv.
 
1. Jag är roligast i världen.
 
2. Jag är jävligt allvarlig.
 
3. Nämnde jag roligast i världen?
 
4. Jag gör världen till en bättre plats.
 
5. Jag gör bloggen till ett roligare fenomen helt enkelt.
 
Tänk om jag skulle vara krasslig varje dag. Snacka om storhetsvansinne.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0